Är uppenbarligen ingen bloggerska

Sämst på att uppdatera min blogg! Tycker faktiskt det är ganska tråkigt att blogga... Vet ej varför!
Livet rullar igenom taggbuskar för tillfället känns det som. Vet vad jag vill göra men vet inte hur jag ska göra för att ta mig dit. Önskar jag kunde vakna upp och ha typ 1 miljon på mitt bankkonto så att jag kan förverkliga mina drömmar.

Men icke.

Missnöjd får man väl va ett tag till i guess.


Har snart pluggat in hela matte c kursen iaf. Ska skriva provet, få godkänt och känna mig bäst att jag gjorde det helt själv! Will get there some day...

Kommentarer
Postat av: nea

gumman du lever ju för fan på andra sidan jordklotet!!! det måste finnas massa kul att skriva om? jag ska tala om för dig att här hemma regnar det varje dag och det börjar bli kallare. Tänk på det när du ligger och solar och steker dig! Du är driven och duktig, du kommer nå dina mål! woop woop! :D

2011-09-15 @ 10:43:15
Postat av: Lilié Biskopsdotter

Hej Ida :)

Kul att höra från dig <3



Jag brukar beställa en nyans ljusare än vad jag har och så färgar jag både mitt hår och löshåret i samma färg. för det det är jättesvårt att få exakt den hår färg som man har :)



Men ofta så chansar jag bara :P



Kram

2011-10-28 @ 16:01:22
URL: http://liliebiskopsdotter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0